Malalties i accidents

Protocol d'actuació si un alumne/a s’accidenta o es troba malament durant l’horari lectiu.

El professor encarregat en aquell moment de l’alumne avisarà a
Secretaria/Direcció que valorarà la gravetat i la urgència de la situació.

Si és una indisposició lleu passatgera: mareig, vòmits, mal de cap,...

• S’avisa la família per a que vinguin a buscar l’alumne.
• Si no pot venir ningú, l’alumne romandrà al Centre. Sota cap concepte
marxarà sol.

Cal anar a l’hospital per:

• Petites lesions (contusions, esquinços, traumatismes lleus,...)

L’escola té conveni amb el “Centre Metge Molins de Rei” (tel. 93.668.00.04) Situat al Passeig del Terraplè, 97.

Lesions greus (accidents, luxacions, hemorràgies fortes, problemes cardiorespiratoris, lipotímies, atacs d’epilèpsia, atacs forts d’angoixa, crisi asmàtica, crisi al·lèrgica) o davant de qualsevol situació que requereixi una actuació immediata:

• No moure el pacient.

• Trucar al 112 (EMERGÈNCIES) . Aquest servei enviarà una ambulància o un metge si fos necessari.

• Trucar la família i comunicar-li el fet, que es porta l’alumne a l’hospital, si no poguessin venir, l’acompanyarà un membre de l’escola i es o trobarà amb la família al centre hospitalari.

• Mai cap membre de l’Escola agafarà el cotxe particular per acompanyar o un alumne a l’hospital.

ASSEGURANÇA:

Tots els alumnes de l’Escola tenen una assegurança en cas d’accidents.
Es recull a secretaria un comunicat que s’entrega directament a l’hospital corresponent o se li envia més tard.

Correu escolar

Botiga Virtual