Normes de circulació i seguretat en el recinte escolar

1 - Accés general a l’escola

Només es podrà accedir amb cotxe dins del recinte durant les hores d’entrada del matí.
Matins de dilluns a divendres de 8.00 h a 9.00 h
L’aparcament només és per als cotxes del personal que treballa a l’escola.
Les famílies tenen el seu aparcament al recinte exterior de l’escola.
Horari d’aparcament famílies de dilluns a dijous de 8.00 h a 18.15 h i divendres de 8.00 h a 17.15 h.
Només es deixarà entrar el vehicle al recinte del personal, en hores de classe i per fer una gestió especial, sempre que hi hagi lloc i no entorpeixi l’aparcament de la resta de vehicles.

2 - Normes específiques pels alumnes d’Educació Infantil i Primària

Cap nen no pot sortir del recinte escolar sense una autorització dels pares o tutors legals i vist pel tutor.
Cap nen de P3 a 4rt de Primària pot sortir de l’escola sense anar acompanyat d’un tutor que vagi identificat.
El alumnes de CM i CS poden sortir de l’escola si han lliurat al tutor l’autorització escrita que li donarem a principi de curs.
Per recollir un nen, abans cal passar per secretaria. Tots els alumnes, en aquest cas, sortiran per recepció.

Sense events