Activitats que es realitzaran durant el curs

Infantil i Cicle Inicial

Natació

Per alumnes d’Infantil i Cicle Inicial
Comença a l’octubre, és de caràcter voluntari, es realitza els dimecres al matí a la piscina de Molins de Rei. A l’inici de curs es dóna una carta amb informació i preu anual.

Colònies

Es fan durant el mes de maig, 3 dies per P4, P5, 1r i 2n, i dos dies per P3. Us informarem durant el més d’abril del preu i les característiques. Durant l’estada no hi ha escola.

Cicle Mitjà i C. Superior

Convivències

És una estada per treballar les relacions socials i les emocions.
Es realitzen a principis de novembre i tenen una durada de dos dies:

• 3r i 4rt 9 i 10 de novembre
  • 5è i 6è 2 i 3 de novembre

Esquí

Del 19 al 23 de febrer, alumnes de CM fins ESO.

Viatge a Dublín

Del 14 al 18 de maig.

Esquí

Del 19 al 23 de febrer a Andorra.

Fi de curs

Del 11 al 15 de juny.

Qüestions pràctiques

Durant el mes de juliol rebreu l’autorització de sortides i el material escolar necessari.

Menjador

Si algun nen ha de menjar de règim, cal anotar-ho a l’agenda i especificar el tipus de règim. Si hi hagués alguna intol·lerància s’ha de comunicar al responsable de menjador i portar un certificat mèdic adient.

Esbarjo

No es poden portar pilotes de casa. Les pilotes seran les que marqui l’escola.

Natació

Els dies de natació s’ha de portar l’equip complet: banyador, sabatilles, tovallola de bany, sabatilles o peücs d’aigua, casquet de bany, una pinta i una bossa de plàstic per posar la roba mullada i les sabates. Tot ha d’anar marcat amb el nom i cognom.

Entrevistes pares - mestres

Per a demanar visita amb el tutor cal fer-ho per correu electrònic o via agenda.

Aniversaris

Quan és l’aniversari d’algú, es pot portar un petit detall per a cada company. Millor no dur llaminadures. Els més petits si volen portar pastís ha de ser fet d’una pastisseria amb el seu comprovant corresponent.

Objectes perduts

A la secretaria de l’escola es poden reclamar el objectes perduts, roba de vestir, etc.
Cada dijous a la tarda, es treurà a recepció tots els objectes dintre d’un bagul. Si al cap del temps no es troba el seu destinatari, s’entregarà a persones necessitades.

Assistència i puntualitat

L’assistència diària és fonamental a no ser que una causa major ho impedeixi. Preguem puntualitat.

HORARIS DE SORTIDA

Educació Infantil Les portes s’obren a les 16.45 h.
Cicle Inicial L’horari de sortida es a les 16.50 h. En cas de necessitat es poden recollir a les 16.30 h, com a cas excepcional, ja que entorpeix el desenvolupament de l’aula.

Sense events