Projecte: reciclem oli - OLIKLAK

Sabíeu que 1 litre d'oli de cuina usat contamina 1000 litres d'aigua?
Què feu amb l'oli de cuina sobrant a casa?
• El llenceu per l’ aigüera ?
• El llenceu pel vàter ?
• El llenceu a la brossa ?
• El guardeu en un pot i després a un contenidor especial ?
Dins del marc d'escola verda us engresquem a formar part del projecte OLIKLAK on els vostres fills seran els encarregats de gestionar, emmagatzemar i compatibilitzar l'oli usat a casa portant-lo a l'escola.
Aquests són els objectius del projecte, com podreu comprovar van més enllà dels factors mediambientals:
• Es dóna feina a persones discapacitades i que ho necessiten.

• No contaminem l’ aigua.

• L’ oli serveix per tornar-lo a vendre i cuinar amb ell.

• Es generen combustibles menys contaminants.

• Ens responsabilitzem amb el medi ambient.

• Es treballa en equip per a conservar el planeta.

Com podeu contribuir? Haureu de contactar amb Secretaria o bé amb els delegats verds per dir que SÍ esteu interessats en participar i comprar un CLAKI, quan tinguem el recull de famílies interessades podrem començar el projecte. El CLAKI, és un recipient especialment dissenyat per a la recollida d'oli. Té un cost d'1'50€ i serveix per tot el curs escolar.
Es tracta doncs de què quan estigui ple els vostres fills el portin a l'escola, on se'ls proporcionarà un de nou. Entre els infants s'assignaran tasques tant de recollida, control de la quantitat de CLAKIS i sensibilització de l'aigua que no estem contaminant. Estem molt il·lusionats amb aquest projecte i ser partícips del respecte i conservació del nostre estimat planeta, esperem que vosaltres també. Us adjuntem més informació per si voleu saber més sobre el món d'en CLAKI. Gràcies.
www.claki.cat

Sense events