Recollida d’Aliments a les escoles del 22 al 26 de maig
Pallejà participa amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible, la lluita contra la fam i el malbaratament dels recursos alimentaris a la nostra societat.
El primer i segon dels Objectius de Desenvolupament Sostenible és eradicar la pobresa extrema i la fam.
En aquesta ocasió treballem totes les persones juntes per donar resposta a la necessitat de les famílies més properes del nostre municipi.
Què recollim?
El Banc d’Aliments necessita els aliments i materials següents:
Farina Cacau en pols
Sucre Sabó (gel, xampú)
Cereals Detergent per rentar roba
On cal dur-los?
S’han de portar directament al teu centre escolar, del 25 al 26 de maig
Per a qui són?
Són per al Banc d’Aliments de Pallejà gestionat pels Serveis Socials, és a dir,
per a les famílies de Palleja amb necessitats.
Com a agraïment a la vostra col·laboració us convidem a un acte que organitzarem el proper divendres 2 de juny a partir de les 17.00 h a la plaça del Castell. En aquest acte es faran tallers infantils, un mercadet solidari de segona mà i un berenar solidari.
Us hi esperem!
Gràcies, Pallejà!

Us informem seguidament del seguit d’actes programats pel proper dia 21 d’abril, divendres, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi. Estem segurs de que gaudirem de la vostra implicació i participació en la festa de l’Oreig.

Entrega premis literaris i actuacions Primària * Teatre 10h. Celebració Interna
Entrega premis literaris i actuacions ESO* Teatre 12h.Celebració Interna
Lliurament de la Revista Sant Jordi i d’una  rosa Pista esportiva Des de les 16:45

Venda de joguines i uniformes de 2a mà

(benefici per alumnes d’ESO4)

Pista esportiva Des de les 16:45
Parada venda de llibres (benefici pro viatge ESO4) Pista esportiva Des de les 16:45
Bar  (benefici pro viatge ESO4) Pista Des de les 16:45
Espai “ Escola sostenible” Pista Des de 16:45
“PORTES OBERTES”, Visita instal·lacions Edifici escolar Des de les 17h
Espectacle d’ animació Pista esportiva Des de les 17:15

* Enguany, a causa de la planificació de les millores de les instal·lacions, l’entrega de premis literaris serà una celebració d’ordre intern. Aquesta és una situació excepcional, que només afectarà el present  curs.

El dia 21 d’abril acabarem les classes a les 16:45

No hi haurà servei d’autocar

Sense events