L'Oreig des de casa

La situació actual relativa a la pandèmia del coronavirus manté l'escola tancada però la nostra activitat segueix des de casa. Tot l'equip docent i administratiu està treballant des de casa atenent els alumnes i les famílies de diverses maneres adequant-nos a cada etapa educativa. Els mestres realitzen vídeos, trobades telemàtiques amb els grups/classe i classes virtuals (Google Classroom), seguiment de tasques via mail, aclariment de dubtes... i els més grans, a més, disposen del seu espai virtual, el Moodle de l'ESO, on poden seguir el seu procés d'aprenentatge.

A més a més de les tasques específiques, cada etapa ha fet un recull de propostes que es poden trobar als blocs en el cas d'infantil i primària i al Moodle en el cas de secundària. Són activitats manipulatives i lúdiques que permeten que els alumnes aprenguin de manera més interactiva. Aquestes activitats els permeten seguir aprenent i no perdre el contacte amb els aprenentatges. D'aquesta manera cada alumne pot fer més o menys en funció del seu ritme i de la seva realitat en aquesta excepcional situació.

INFANTIL

PRIMÀRIA