Situació COVID-19 ESO

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Els examens trimestrals que hauríem de començar demà, dia 13 de març queden suspesos. L’ avaluació d’aquest trimestre serà continua i només realitzaran proves específiques, una vegada tornada la normalitat, els alumnes que no hagin aconseguit un resultat satisfactori, per tal de garantir el màxim de possibilitats educatives. El tutor /a del vostre fill /a es posarà en contacte, via email, amb vosaltres i us indicarà la planificació de tasques a realitzar des de casa en aquests dies, així com les vies de comunicació i consultes establerts.

Us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

En la mesura que El Departament d’Educació faci arribar instruccions en relació a la situació plantejada , l’escola ho comunicarà seguint la via habitual de email.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració

La direcció