Anem de colònies a Lleida

Us avancem un resum del que són les nostres colònies:

Qui hi va?   Els nens d’educació infantil, 1r i 2n de primària

Quan? els dies 8,9 i 10 de maig.

Les colònies són: la millor manera de treballar aspectes que complementen la tasca que fem dia a dia a l’escola (ens trobarem fora del context habitual, adaptació a nous reptes, noves experiències, relacions interpersonals, noves vivències) Treballarem diferents centres d’interès que ja haurem preparat prèviament a l’escola i us ho  explicarem perquè vosaltres col·laboreu des de casa abans de començar l’aventura.

Qui anirà amb els nens? Aniran acompanyants per tots els mestres d’Educació infantil i de CI

És una activitat no obligatòria però si recomanable. Durant els tres dies de les colònies  no hi haurà  escola pels nens que no  hi vagin.

Les dates:

P4, P5, 1r i 2n de primària:  8, 9 i  10 de maig (2 nits)

P3: 9 i 10 de maig (1 nit)

Lloc:  Casa de colònies Can Joval, Clariana de Cardener, Lleida.

Preu:  Esquirols, Cérvols,1r i 2n de primària: 165€   Formigues: 145€

Us passarem  un rebut a mitjans d’abril

La reunió informativa la farem  el dia 25 d’abril  a les 17:30 h al teatre de l’escola. Només els pares, sense nens, si us plau. Els podeu deixar a l’acollida amb la Srta. Susana.