Agraïment Fundació GLORR

Benvolgudes famílies i equip docent,

Des de GLORR Fundació, us agraïm la col·laboració rebuda en aquesta nova campanya de tardor 2018 que hem efectuat al vostre centre.

A través dels pares, alumnes i equip docent ens heu ajudat a la difusió de la campanya i el repartiment de les bosses entre els alumnes; per una altra part, ens heu facilitat la recollida habilitant un lloc accessible al centre.

Gràcies a les vostres donacions, des de GLORR Fundació seguim ajudant a nens i nenes  desfavorits del nostre país.

Esperem seguir comptant amb la vostra col·laboració per la pròxima campanya de primavera 2019.

Podeu confirmar la vostra col·laboració per la campanya de primavera 2019 responent aquest correu electrònic.

Rebeu una cordial salutació,

Judith Sanz