Fundació GLORR

Benvolgudes famílies i equip docent,

Des de GLORR Fundació, us agraïm la col·laboració rebuda en aquesta nova campanya de tardor 2019 que hem efectuat al vostre centre.

A través dels pares, alumnes i equip docent ens heu ajudat a la difusió de la campanya i el repartiment de les bosses; per una altra part, ens heu facilitat la recollida habilitant un lloc accessible al centre.

Gràcies a les vostres donacions, des de GLORR Fundació seguim ajudant a nens i nenes desfavorits del nostre país.

Esperem seguir comptant amb la vostra col·laboració per la pròxima campanya de primavera 2020 prevista pels mesos d’abril-juny.

Podeu confirmar la vostra col·laboració per la campanya de primavera 2020 responent aquest correu electrònic.

Rebeu una cordial salutació ,

www.glorr.org