INFORMACIÓ ESQUÍ ANDORRA

• Estació d’esquí  GRANDVALIRA. Hotel Encamp

• Sortirem el dilluns, 11 de febrer a les 7h del matí. Hem d’estar a l’escola a les 6,30h ben puntuals. Baixar a secretaria  per passar llista; seguidament deixarem la maleta a l’autocar nosaltres mateixos. IMPORTANT: Entregar a secretaria o profes acompanyants , dies abans millor, la medicació a prendre (si fos el cas), tot ben apuntat a l’envàs. (NOM I DOSI)

• Quan sortim DILLUNS : anar vestits amb l’equip d’esquí, esquiarem quan arribem havent dinat. El casc el portarem amb nosaltres NO a la maleta, si a una bossa a part , amb el nom.

• L'equip d’esquí diari està format per: l’anorac i els pantalons o “mono” d’esquiar,  jerseis de coll alt o samarreta tèrmica, polars, guants, ulleres de ventisca(måscara)) i casc els que el porten de casa. (TOT MARCAT AMB EL NOM)

• Portar l'esmorzar en una bossa a part, que pujarem a l’autocar, millor entrepà i una beguda( alguna cosa que es puguin acabar, no abusar amb el menjar)No cal portar dinar (dinarem al restaurant de pistes)

• A l’hora de fer la maleta  no oblidarem:

1. Col·locar una muda de roba interior per a cada dia.

2. Portar roba còmoda per a l’hotel (no cal un conjunt per dia, amb dos és suficient). Una per la festa.

3. Banyador, tovallola, sabatilles de piscina (tot dins d’una bossa,( NO de plåstic) . marqueu tot amb el nom)

4. Crema de màxima protecció per a la cara i els llavis.

5. Marcar tota la  roba i bosses amb el nom i el cognom. Guants també

6. Explicar molt bé als nens què s’han de posar per esquiar, les capes que han de portar cada dia.

7. Necesser (sabó, pinta, raspall, crema de dents , raspall de dents)

Portar descansos  o botes de muntanya, NO VAMBES.

Des de  l’escola es crearà un grup de whatsapp unidireccional per comunicar-nos amb els pares i explicar-vos el dia a dia del viatge. El telèfon que us heu de gravar vosaltres és: 610.993.527. Si no us el graveu el número no rebreu cap missatge ni foto.

Els alumnes fins a ESO està prohibit portar el mòbil ni aparells electrònics.  Seguim així les directrius que fem servir a l’escola durant el curs.

Heu d’haver enviat escanejat  la cartilla de la SS (ANDORRA-ESPANYA) o la de la mútua  per a cobrir malalties no derivades de l’activitat. Enviar a comunicació@escolaloreig.cat

Arribarem a l’escola el divendres, 15 entre les 19 i les 20h  us enviarem un missatge amb temps.

Portar jocs de taula  petits com cartes, daus… (que càpiguen a la maleta), pel·lícules, llibres…

Diners: han de portar una petita quantitat només  per el dia que anirem a comprar un record. 20€ suficient.

QUÈ FAREM

DILLUNS: curset d’esquí 12-14h ,15-17h, berenar.

A la tarda, arribada hotel, donem habitacions i ens situem.

DIMARTS: curset d’esquí 10-13h, 14-17h, berenar.

A la tarda, anem a piscina o a caldea.

DIMECRES: curset d’esquí 10-13h, 14-17h, berenar.

A la tarda, anirem al punt de trobada i podrem comprar quelcom record i donar una volta per Andorra.

DIJOUS: curset d’esquí 10-13h, 14-17h,

Activitat esportiva a les pistes (tubbing), cap a l’hotel , festa de comiat i entrega de diplomes.
DIVENDRES: curset d’esquí 10-13h
Dinar  i tornar cap a casa.