COMIAT 4t ESO

Tal i com heu estats informats, el dia 21 de juny, hem programat una sèrie d’ esdeveniments, on els vostres fills són els protagonistes.
21 de juny a les 12h.
En aquesta cerimònia tradicional a l’Oreig, participaran activament els vostres fills/es. Ells seran els encarregats de passar simbòlicament la bandera als alumnes que els curs vinent faran 4t d’ ESO i també de donar l’orla als alumnes que acaben l’etapa d’ Educació Infantil (P5). És una celebració d’àmbit intern, on només podreu  assistir vosaltres com a famílies d’ESO4 i les famílies de P5.
21 de juny a les 20h.
PRIMERA PART. Comiat oficial dels nostres alumnes de 4t d’ESO.
Volem que sigui un acte formal i emotiu a la vegada, on estarà convidada tota la comunitat de l’Oreig, per la qual cosa demanem la vostra col·laboració i participació (escrits, power point, vídeo, . . .). Restem a rebre els vostres suggeriments. Acabarem aquesta primera part de la vetllada amb l’ entrega de les orles de final d'etapa.
21 de juny a les 21.15h
SEGONA PART. Comiat lúdic festiu.
Només assistiran els alumnes de 4t d’ ESO, llurs famílies i el personal del Centre. Començarem amb un sopar informal , amb diferents plats, begudes, postres i cafès. Posteriorment ball i activitat sorpresa. . . La festa acabarà a les 23.55h.
IMPORTANT
A causa de l’ aforament limitat de les nostres instal·lacions, es posaran a la venda 4 tiquets per alumne. El preu d’un tiquet és de 27€ (inclou sopar i festa posterior). Els podeu adquirir a la secretaria de l’escola. Si alguna família necessita més tiquets, preguem ho demaneu via mail o telèfon, al més aviat possible. A mesura que es vagin alliberant, els adjudicarem a les famílies que els sol·liciten (respectant escrupolosament l’ordre de demanda).

LA DIRECCIÓ