Activitats per a La Marató de TV3

Com ja sabeu, l'escola porta uns anys molt involucrada amb la MARATÓ DE TV3. Enguany, anirà sobre les malalties infeccioses.

Aquest any, l'escola va tornar a proposar un projecte al curs de sisè on havien de dissenyar un conjunt d'activitats per tots els alumnes de l'escola. En aquest cas, sisè, va acceptar amb molta il·lusió aquesta iniciativa i des de fa unes setmanes, treballen molt conscienciats amb la causa.

És per això, que us volem informar de totes les activitats que es realitzaran durant el dimarts 12 de desembre. S'han dissenyat dos tipus d'activitats:

- Activitats per conscienciar/informar:

·El joc enfarinat.

·El laberint infectat.

·El pilla pilla infectat.

·Trobar les malalties i les seves vacunes.

·Puzzle de la marató.

- Activitats per a recaptar.

.Room scape ( 1€ per nen ) només 3r, 4t, 5è, 6è i 1r ESO

·Berenar solidari (tothom)

Durant el dia, tots els alumnes de l'escola participaran en activitats per conscienciar on se'ls hi explicarà què són les malalties infeccioses i com evitar contagiar-nos.

D'altra banda, a partir de les 17h, hi haurà un berenar solidari on tots els entrepans i sucs que venguin els alumnes de sisè aniran directament cap a la marató de TV3. Per aquest motiu, us animem a que aquell dimarts, no els hi porteu berenar als vostres fills i així, els hi compreu als alumnes de sisè per tal de col·laborar amb la marató.

A més, a partir del pròxim dilluns 11 de desembre, es posaran unes guardioles al vestíbul per tal de que de primer a sisè, tots els alumnes que ho desitgin puguin donar les seves aportacions. També hi haurà una guardiola al vestíbul d'infantil perquè els de p-3 p-4 i p-5 puguin també col·laborar amb la causa.

Us animem a col·laborar amb tot el que desitgeu,

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.